«Προσπαθούν να με γελοιοποιήσουν!», είπε προχτες στην τηλεόραση ο CEO/CFO της Εκκλησίας Κύπρου. «Σοβαρομιλά τωρά;» εσκέφτηκα μόλις το άκουσα. «Θέλει τζιαι βοήθεια για να γελοιοποιηθεί τούτος ο άνθρωπος;»
Να παραβλέψω το γεγονός ότι εν αρχηγός μιας οργάνωσης που φορεί μαύρα, ολόσωμα φουστάνια τζιαι μια φάουσα χρυσαφικά. Σε ένα άλλο σύμπαν, εννα εμπορούσαμε να πούμε ότι εν cult, σε γκέτο του Χάρλεμ, που λατρεύκει τον Μπάτμαν, αλλά ΟΚ, στην κοινωνία που ζούμε εμάθαμε να το αποδεχουμαστε ως φυσιολογικό. Επίσης εν θα εμβαθύνω στο γεγονός ότι πιστεύκει σε κουφάες που μιλούν, ανθρώπους με φτερά, τζιερκά που αφτέννουν μόνα τους τζιαι ακούει φωνές που αόρατους ανθρώπους στον ουρανό.
Αν έρκουμουν σήμερα τζιαι ελάλουν σας ότι εγνώρισα μια φυλή στην Αφρική, με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, οι παραπάνω θα ελαχταρούσαν που τα γέλια. Άμα βάλεις τον χαρακτηρισμό, εκκλησία τζιαι θρησκεία μπροστά, θεωρείται φυσιολογικό. Φυσικά τούτα αποτελούν μέρος ενός άλλου παραλογισμού που έννεν το θέμα του άρθρου μου.
Φκαίννει να μιλήσει στην τηλεόραση τζιαι λαλεί ότι του κατεβεί. Ένας εθνάρχης που ψάχνει γολγοθά για να ανεβεί, μήπως το βράδυ τον δείξουν την TV. Το τελευταίο διαμάντι, εν τζείνο που εμιλούσε για το ΕΛΑΜ, σάννα τζιαι εν ο προσκοπικός σύνδεσμος Στροβόλου. Ούτε πως την προηγούμενη εβδομάδα, μέλη του αδελφικού τους κόμματος εσφάξαν ένα κοπελλούι στην Ελλάδα, επειδή εν τους εκάθετουν.
«Ο θεός είπε να αγαπούμε αλλήλους και τους αγαπούμε, αυτούς τους…»
Δαμέ έσφηξε τα δόντια του, έσμιξεν τα φρύθκια του τζιαι εκοτσίνησε σάννα τζιαι έφαε χαλασμένο πιπερούι
«…τους παρείσακτους, τους μετανάστες. Αλλά να παν πίσω στην χώρα τους».
Μιλούμε καμιά επαφή με τζείνα που εδίδαξεν ο Χριστός, δικό του ευαγγέλιο, δική του θρησκεία. Ριμίξ μπαι Χρυσόστομος. Σάννα τζιαι έννεν για πλάσματα που μιλά, σάννα τζιαι εν για χτηνά.
Άκουσα τον, τζιαι αναουλιάστηκα, να μεν χαρώ. Εμαράζωσα, εθύμωσα, όχι μαζί του. Με το γεγονός, ότι η πελλάρα που είπε, εννα ξεκινήσει να χρησιμοποιήται σαν επιχείρημα για να καλύψει ο κάθε αχάπαρος τες ρατσιστικές του αντιλήψεις. Τζιαι σε ένα άλλο επίπεδο, ήταν ούλλα τα κανάλια που πάνω του με τα μικρόφωνα, τζιαι εκουγκιούνταν ποιος εννα γράψει την δήλωση πιο καθαρά. Άμπα τζιαι μείνει καμιά κοτζιάκαρη να μεν δει το κανάλι τους τη νύχτα.
Εκαταντήσαμε να τον θωρούμε παραπάνω που τον Τσουρούλλη, όπου γυρίσεις κανάλι εν τζιαμέ τζιαι κάμνει δηλώσεις. Εν ξερώ, «γράφει στο γυαλί» που λαλούμε, «έσιει το αστέρι»; Για κάποιο λόγο τελοσπάντων τα κανάλια λατρεύκουν τον. Για την παιδεία λαλέι μας, για την οικονομία, για τον ρατσισμό. Μόνο για την θρησκεία εν λαλεί.
Τζιαι επανέρχομαι στο αρχικό μου ερώτημα. Χρειάζεται βοήθεια για να γελοιοποιηθεί τούτος ο άνθρωπος; Εν τα καταφέρνει μια χαρά τζιαι μόνος του;
Έπιασεν με μια μικροκατάθλιψη όταν εσυνειδητοποίηση ότι η προσφορά σε μιαν αγοράν εν αντανάκλαση της ζήτησης. Έκαμνα “τουρισμό” στην Αρκάκα τζιαι στο Καλό Χωρκό, τζιαι εβρέθηκα μιαν νύχτα μπροστά σε ένα μενού με ότι ποσκούπηον μπορεί να τραβά η όρεξη ενός απολίτιστού ιρλανδού καταναλωτή. Κυπριακή ταβέρνα με σπέαρ ριμπς (ftana tou shoirou tianita), πατάτες τηανητές με τους τόνους (chips), λαρτίν ονόματι beicon τηανιτόν, έναν κουτσιοζούμιν σε φεντζιάνιν ίσια με μιαν καντίλαν ονόματι coffee τζιαι άλλα αηδιαστικά. Εβαρκούμουν να αρκέψω να γυρεύκω αλλού η ώρα 10 την νύχτα τζιαι έφκαλα την με έναν pitta bread with χαλλούμιν στο grill παρακολουθώντας τον κόσμον γυρόν μου τζιαι κάμνωντας ανθρωπολογίαν με χαρούμενους καταναλωτές σιοίρους να καταβροχθίζουν τεμάχια πτωμάτων βιομηχανικών σιοίρων.
Εσκέφτηκα ότι αν η αγορά που την οποίαν έφκαλλεν λεφτά ο μαγαζάτορας έθελεν υγειηνήν διατροφήν που δεν ρυπαίνει την ατμόσφαιραν, δεν ερημώννει την καλλιεργήσιμην γην με χημικά, με απόβλητα, με αδιύλιστα αντιβιωτικά τζιαι φάρμακα, δεν εμπορεύεται βασανισμένα ζώα, αν η αγορά αποτελείτουν που πολιτισμένους αθρώπους, περίεργους να γνωρίσουν κάτι περίεργον παρά να καταναλώσουν την μεγαλλύττερην ποσότηταν αρμυρού λίπους στην χαμηλόττερην τιμήν, ίσως να εβρίσκουμουν σε μιαν κυπριακήν ταβερνούαν που θα μπορούσεν να μου σερβίρει παφίτικον χαλλούμιν της Κυρίας Ερπινίκης που την Αρκάκαν, ελιές τσακκιστές με φρέσκον βιολογικόν σκόρτον που την Ακουρδαλιάν, χούμους με πρώτης ποιότητας ρουβίθκια που την Χούλου, τζιαι άλλα καλά.
Ο μαγαζάτορας που την Αρκάκαν που εν ικανός να καταλάβει τες ανάγκες τζιαι να ικανοποιήσει τον απολίτιστον Ιρλανδόν που σιαίρεται με την φτηνήν ποσότηταν θα ήταν σίουρα ικανός να καταλάβει τες ανάγκες ενός πολιτισμένου Κυπραίου ή ξένου που θέλει να μάθει πως ζιεί ένας πολιτισμένος Κυπραίος. Τζιείνην την στιγήν ένοιωσα μιαν απέραντην μοναξιάν παρατηρώντας τους σιοίρους γυρόν μου με τους ατίθασους σσιλλομπαστάρτους που ετρώαν τζιαι εσιέζαν όπου εφτάνναν μες το εστιατόριον στριγγλίζοντας, χωρίς να υπολογίζουν, ούτε τζιείνοι ούτε οι γονιοί τους, ότι είχεν τζιαι άλλα πλάσματα μες το εστιατόριον που μπορεί να μεν σιαίρουνται μαζίν τους.
Μες την αθλιότητα της προσφοράς ένοιωσα την αθλιότηταν της ζήτησης.
Μες την αθλιότηταν του CΕO της οργάνωσης που περιγράφεις, θκιαβάζω την αθλιότηταν του διοικητικού συμβουλίου, των μάρκετιν μάνατζιερς τζιαι ιδίως της αγοράς που τους επιτρέπει να ζιούν τζιαι να κάμνουν κερδοφορίαν.
Τζιαι πιάννει με η ίδια μοναξιά τζιαι η ίδια μικροκατάθλιψη όπως τζιείνην την νύχταν στην Αρκάκαν.
Θκυο τρεις ψώρηες δεν κάμνουμεν αγοράν φίλε.
A!!
Μπορεί τζιαι να το είδες, αλλά βλέποντας τον τίτλον σου, εσκέφτηκα το τούτον που με εδιασκέδασεν καμπόσον τζιαιρόν να το κάμω ψ-βιβλίον.
http://e-souvantza.blogspot.com
Βασικά θεωρεί τονε αυτό του ντίβα, να εν στην τηλεώρασει τζαι ας λέει μαλακίες
@Evripidou MariA:
αμάν ήντα spelling έκαμα τζαμε!!
σήμερα εγιορτάσαμεν τους 3 ιεράρχες. τα μωρά μας εμάθαν ότι η αγάπη για τα βιβλία τζαι τη μόρφωση περνά που την αγάπη για την εκκλησία, αναγκαστικά. εν μονόδρομος. αφού εν 3 παπάες που εμάθαν στον κόσμο τι σημαίνει μόρφωση. τζιαμέ να δεις μοναξιά τζαι μικροκατάθλιψη.