Αμα βρέξει.

Άμα βρέσιει οι Κυπραίοι χαντακώννουνται.

Ειδικά μες το δρόμο, παθαίνουν όπως τους κάττους που τους εποτίσαν ουίσκι. Κλώννουν δίχως να νέψουν, νέφκουν δίχως να κλώννουν, βρέθουνται μες την αντίθετη λωρίδα μπλοκκάροντας τον δρόμο τζιαι διάφορα άλλα μαγικά, οδηγικά ακροβατικά. Αμα εν καλός ο τζιαιρός, εν τζιαι συμπεριφέρουνται τζιαι πολλά διαφορετικά, απλά άμα βρέσιει, σιορταρίσκουν οι εγκεφάλοι τους. Εν επειδή εν εσυνηθήσαν τα νερά ακόμα.

Νιώθω επίσης ότι άμα βρέξει, ούλλοι οι Κυπραίοι έχουμε κάπου να πάμε τζιαι πίαννουμε το αυτοκίνητο. Βασικά, την ίδια ώρα σε μέρες που ο τζιαιρός εν καλός, οι δρόμοι εν όφκιεροι. Μόλις ψιχαλλίσει λλίο γεμώνει αυτοκίνητα.

Σάννα τζιαι είμαστε καραόλοι τζιαι φκέννουμε να χορτάσουμε την δροσία.

Εν φυσικό, κάτω που τούτες τες συνθήκες, ούλλοι όσοι οδηγούν να εν παραπάνω που το κανονικό νευριασμένοι (ούλλοι οι Κυπραίοι είμαστε νευριασμένοι, πάντα, ειδικά άμα οδηγούμε) τζιαι να γυρεύκουμε ευκαιρία να φκάλουμε τα νεύρα μας στον πρώτο οδηγό που θα κάμει έστω τζιαι το παραμικρό λάθος στον δρόμο μας.

Μια που τες μεγαλύτερες μας ψευδαισθήσεις, είναι το ότι νομίζουμε, ότι είμαστε παραπάνω που μέτρια καλοί οδηγοί.

Ούλλοι το ίδιο άχρηστοι τζιαι αναίσθητοι είμαστε στο δρόμο. Εν μες το DNA μας σαν λαός. Κάμνουμε ούλλοι πανομοιότυπες παρανομίες τζιαι νευριάζουμε άμα δούμε κάποιον να παρανομεί.

Όχι επειδή επαρανόμισε, αλλα επειδή επρόλαβε να παρανομίσει πριν που μας.

Για παράδειγμα, πάμε στο περίπτερο με το αυτοκίνητο τζιαι νευριάζουμε επειδή ένας αναίσθητος επάρκαρε ζαβά το αυτοκίνητο του πάνω στο πεζοδρόμιο έξω που το περίπτερο. Η κλασσική αντίδραση μας σαν Κυπραίοι είναι να του πούμε τζιαι για που τζιαμέ που εμπήκε τζιαι για που τζιαμέ που εφκήκε, όχι επειδή επάρκαρε ζαβά, αλλα επειδή εν φορεί να βάλουμε το αυτοκίνητο μας τζιαι εμείς παράνομα τζιαι εννα χρειαστεί να παρκάρουμε εκατό μέτρα πάρακατω τζιαι να περπατήσουμε για να πάμε στο περίπτερο.

Άλλο χαρακτηριστικό εν το ότι θεωρούμε ότι εμείς, έχουμε λόγο να παρανομίσουμε.

«Εννά προσπεράσω που τα αριστερά. Δικαιούμε, άρκησα τζιαι βιάζουμε.»

«Εννα παρκάρω τζιαι να του κλείσω την είσοδο. Δικαιούμε, εννα κατεβώ πέντε λεπτά στο μπούκκικο τζιαι να έρτω.»

Πάντα ο δικός μας λόγος εν πιό σημαντικός που τον λόγο των υπόλοιπων οδηγών.

Τελευταίο αλλα σίγουρα όχι έσχατο χαρακτηριστικό, εν η νοοτροπία του «Προλαβαίνω.» ή διαφορετικά «Ποίος σ’αρωτα ρε κουμπάρε.»

«Κόψε το δρόμο τζιαι ποιός σ’αρωτά ρε κουμπάρε, προλαβαίνω.»

«Σταμάτα πας τα φώτα τζιαι άψε τα φώτα κινδύνου τζιαι ποιός σ’αρωτα ρε κουμπάρε»

Διαχρονικοί εκνευριστικοί εν τζείνοι που νομίζουν ότι, όσο ποιό ακριβό εν το αυτοκίνητο τους τόσα παραπάνω δικαιώματα έχουν μες το δρόμο. Εν ξέρω αν ισχύει, αλλά νίωθω ότι νευριάζουμε παραπάνω αμα μας κόψει το δρόμο κανένα Cayenne παρά κανένα Starlet.

Σε γενικές γραμμές νομίζω ότι αν προσπαθήσουμε να ηρεμίσουμε νάκκο τζιαι αν ξεκινήσουμε να σκεφτούμαστε τζιαι τους υπόλοιπους οδηγούς, τα πράματα στους δρόμους εννα εν καλύτερα.

Τζιαι να αποφεύγουμε να οδηγούμε άμα βρέσιει. Κάμνει κακό στα νεύρα.

9 comments

  1. “Δκυο λεπτά εννα κάμω σιορ!”

    Επειδή δεν σκεφτόμαστε συνολικά έχουμε πολλά προβλήματα – κ όχι μόνο στους δρόμους.
    Εν τζαι θέμα έλλειψης υποδομής – δρόμοι με λακκουβες, χωρίς πεζοδρόμια, σκοτεινοί κτλ που κάμνουν τα ούλα τουτα ακόμα σιηρότερα.

  2. hahahaaaa!ekames me j’egelasa!”Σάννα τζιαι είμαστε καραόλοι τζιαι φκέννουμε να χορτάσουμε την δροσία.”hahahahaaaaaa!

  3. stalamatia

    ΑΑΑ μα είσαστε πολλά αππωμένοι εσεις οι Κυπραίοι .Εμπάτε γλήορα μες στο καβούκι σας.

  4. Ντρέας

    Πέρσι ασχολήθηκεν ο αρχιεπίσκοπος με τα νερά τζαι έβρεξε μια φορά
    Φέτι έκρυψεν τζαι εν εσταμάτησε να βρέσιει…

    Αν σταματήσει να μιλά για το Κυπριακό ως του χρόνου εν να λυμένο…..

  5. Να δώ στην Κύπρο λεωφορεία (αστική συγκοινωνία δηλαδή) που να έρκουνται στην ώρα τους στες στάσεις τζαι τους κυπραίους να τα χρησιμοποιούν τζαι ας πεθάνω…

  6. “Όχι επειδή επαρανόμισε, αλλα επειδή επρόλαβε να παρανομίσει πριν που μας.”

    Αυτό τα λέει όλα !!!

  7. Χε χε. Έτσι ακριβώς ένι. Ευτυχώς ένι ζιω πιον στην πόλην τζι ησύχασα. Τζι ησυχάσαν τζι οι άλλοι. Μέρα καλή

  8. touta oulla en pellares…eimasten oi kallitteroi odigoi by far 😛
    gia ola ftaioun ta allodapa parasita pou periferonai stous dromous..TELOS.
    ena 8a pw!
    eguriza na vrw parking (pollous gyrous-sxedon ezalistika), j molis eparkara 10 metra parakatw eida 2 allodapous-polla anetous-eimai allodapos k den me noiazei,,na parkaroun se parking gia atoma me eidikes anagges!!
    eleooss

  9. tellia.

    to kykloforiako mallon en tjie pou dame pou dimiourgeitai. en kanei pou oulloi oi dromoi en pofkarmenoi petsokommenoi, epeidi tous “sazoun”, molis sastoun tzie epextathoun, i 2i lwrida pou epire toso tjiero na xtistei gia na apotrapei i symforisi en kateleimeni sxedon panta tjie pantou pou odigous pou petassountai sta periptera, stous fournous (vlepe. pandwra zorpas stin pallourkotissa) cafes, mpoukkika opws eipes tjie c tjie genika opou en eshi topo na klaseis thoreis aytokinita parkarismena. to shirottero pou eixa dei itan TRIPLOparkarisma mes se kyrio dromo pas se diple grammes, stin skala

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *