Εν συνηθίζω να ασχολούμαι με συγκεκριμένα μπλόγκ εκτός τζιαι αν διαβάσω κάτι που να μου αρέσει τζιαι εννα το αναδημοσιεύσω ή εννα το σχολιάσω.
Νιώθω ότι με το να σαλαβατώ τζιαι να ασχολούμαι με τον οποιοδήποτε έσιει απόψεις με τες οποίες διαφωνώ πάρα πολλά, διώ του παραπάνω αξία, αναπαράγω τες απόψεις του τζιαι διώ του βήμα μέσα που το δικό μου βήμα, να εκφραστεί.
Πολλές που τες απόψεις σε διάφορα μπλογκ που διώ πάνω, είναι κατ’ εμένα ηλίθιες τζιαι στην καλύτερη περίπτωση εκτός πραγματικότητας. Δέχουμαι τες όπως τζιαι να έσιει, με την λογική του ότι η άποψη εν όπως την κωλότρυπα τζιαι ο καθένας έσιει μια που βρωμεί διαφορετικά. Επίσης τούτη εν τζιαι η ομορφιά του ίντερνετ. Ο καθένας μπορεί να εκφραστεί όπως θέλει, όποτε θέλει, ελεύθερα.
Εν θα κάτσω να εξηγήσω αναλυτικά ποιός είμαι τζιαι τες απόψεις μου. Το μόνο που χρειάζεται να εν στο τραπέζι όσον αφορά εμένα, εν ότι είμαι άνθρωπος λογικός τζιαι εν μασώ ότι μου πετάσσουν ομπρός μου. Επίσης ότι εν φοούμαι για τες απόψεις μου, λαλώ τες τζιαι ούλλοι ξέρουν ποιος είμαι (όποιος εν ξέρει μπορεί να ψάξει τζιαι εύκολα να μάθει).
Το θέμα μου εν το εξής.
Έδωκα πάνω σε ένα άρθρο του Christofias-watch (το ρολόι του Χριστόφια) που μιλά για τους πέντε μπλόγκερ-πληγές της “Κυπριακής μπλογκόσφαιρας” (http://christofias-watch.blogspot.com/2009/12/blogger-blogging.html).
Τούτο εκνέυρισε με.
Ε, τζιαι κίτ ρε παίχτη μου που ήβρες τζιαι πέντε πληγές στην Κυπριακή μπλογκόσφαιρα!
Ποιαν Κυπριακή μπλογκόσφαιρα; Τι εν τούτη η μαλακία που λαλείτε τον τελευταίο τζιαιρό (όι μόνο εσείς αλλά πολλοί μπλόγκερ); Εν έσιει μπλογκόσφαιρα, πόσο μάλλον Κυπριακή μπλογκόσφαιρα. Το ίντερνετ εν ένα τεράστιο δίκτυο που έσιει μέσα ένα καταραμένο πράματα.
Οι Κυπραίοι εκαταφέραμε να το κόψουμε χωράφκια, να περιφράξουμε το δικό μας τζιαι να μαλλώνουμε τζίολας για ότι το αφορά.
Το άλλο που με εκνέυρισε, εν τούτο το απολογητικό ύφος προς τους “Έλληνες αδελφούς” μας.
Ποιου εν που απολογείσαι ρε παίχτη μου; Μιλάς για ελευθερία τζιαι απαλλαγή που ζυγούς τζιαι εσύ έσιεις το σύνδρομο του σκλάβου παραπάνω που ούλλους.
Άλλο πράμα, το “εμείς σαν επιτροπή”. Το σύνδρομο του προέδρου. Στην Κύπρο ούλλοι εν πρόεδροι κάπου. Υπάρχει επιτροπή που αυτοδιορίζεται υπεύθυνη, για ούλλα. Για τες τζίκλες, για τους λαούς, για τους αγωνιστές της ΕΟΚΑ, για τους περιπτεράες που εμινήσκαν κοντά σε κάποια θεία (ή ανιψιά) αγωνιστή της ΕΟΚΑ, για τους φίλους του κοτσινομανίταρου.
Εκάμετε τζιαι για την αποκατάσταση της δημοκρατίας της Κύπρου, τάχα.
Γουστάρετε; Γουστάρετε! Γούστο σας τζιαι καππέλο σας, τζιαι στην τελική καλά κάμνετε τζιαι έσιετε απόψεις τζιαι εκφράζετε τες. Πολλοί εν έχουν καν άποψη, εν όπως τα κομπίουτερ που τους εφκάλαν τον δίσκο τζιαι κάμνουν μπούτ ως το POST (το αστείο εν μόνο για geeks).
Τι εν τούντο ύφος όμως, τάχα εμείς είμαστε οι ειδικοί τζιαι ήρταμε να ξεμπροστίασουμε τα καθάρματα. Γιατί κρίνετε ανθρώπους που λαλούν την άποψη τους ονομαστικά τζιαι ίσια, ενώ εσείς χώννεστε πίσω που την ανωνυμία;
Του Πίττα, εν η ζωή τουτζείνο που κάμνει! Έσιει αρτζίθκια τζιαι φκαίνει, γράφει, μιλά, λαλεί τζείνο που θέλει, τζείνο που ζιέι την οικογένεια του, όσα τζιαι αν του διούν. Εσού ποιός εν που είσαι ρε λεβέντη;
Να σε δώ να φκείς να πείς είμαι ο τάδε τζιαι πιστεύκω έτσι. Καυλίες, νομίζετε ότι αμα είσαι ανώνυμος αποποιήσε τζιαι της ευθήνης. Τζιαμέ που εν θα παν καλά τα πράματα, ττάκ, κλείνεις το account τζιαι μην τον είδατε.
Να μου πείς ποιός είσαι τζιαι να σου δώκω τζιαι το σίερι μου, όι επειδή συμφωνώ με τες απόψεις σου, αλλά επειδή θέλει κότσια να δακτυλοδείχνεις τζιαι να μεν φορείς κουκκούλλα.
Τζιαι για ποία καταπίεση μιλάς. Τον τζιαιρό που μας εχωρίσετε σε νενέκους τζιαι πατριώτες τζιαι εσυμπεριφέρεστουν μας σάννα τζιαι είμαστε οι τελευταίοι πολίτες, ήταν καλά έννε; Τον τζιαιρό που εν εμπορούσαμε να κλάσουμε χωρίς να το πάρετε ως κίνηση προδοσίας, ήταν ούλλα μέλι γάλα έννε;
Count your blessings φίλε μου, αν είσουν στην Κίνα, εν θα εμπορούσαμε να έχουμε τούτο τον διαδικτυακό διάλογο τωρά.
Επί της ουσίας του άρθρου σου αγαπητέ Ρίμαχε.
Η καθαρά προσωπική μου άποψη εν ότι, είσαι ενα μπλέ ΕΔΟΝοπουλο. Ούλλα όσα γράφεις, εν σάννα τζιαι ευκήκαν που το επικοινωνιακό γραφείο της νεολαίας του ΔΗΚΟ. Απόψεις που τες ακούαμε στο δημοτικό, στο γυμνάσιο, στο λύκειο. Απόψεις που τες θυμούνται ούλλοι στες επετείους.
Εθνικιστικές κορώνες τζιαι υπερβολές που φέρνουν δάκρυα στα μάτια ούλλων όσων έχουν ανάγκη να ζήσουν (έστω τζιαι μες το νου τους) τα «μεγαλεία» που έζησαν οι πρόγονοι μας.
Καμία προσπάθεια να δεις πάνω που τον τοίχο. Καμία προσπάθεια να σκεφτείς, να δεχτείς ότι κάτι εν πάει καλά σε τούτο τον τόπο, τζιαι ότι ο φταίχτης έννεν τζείνος που θέλει να αλλάξει τα πράματα, αλλα τζείνος που θέλει να τα διατηρεί τα ίδια, τόσα χρόνια.
Η Ελλάδα, η πατρίδα, η θρησκεία, το έθνος, η περηφάνια, ο τάδε αρχαίος, ο άλλος πεθαμένος. Εσύ εν εβαρέθηκες τόσα χρόνια ρε πελλέ; Να ασχολείσαι με τα άυλα τζιαι τα υποσχόμενα; Να κολλάς πάνω σε ιδέες επειδή φοάσε να ξεκολλήσεις; Συμπεριφέρεσαι όπως τον γέρο που κρεμμάζει αφίσες του Marley τζιαι νομίζει ότι μια μέρα εννα έρτει πίσω. Εν είσαι καλύτερος που τον Ομονοιάτη που φορεί φανέλλα του Τσε τζιαι κρούζει σημαίες της Ελλάδας στο γήπεδο.
Τούτα ούλλα τα μπλόγκ που χρωματίζουν την μπλογκόσφαιρα όπως λαλείς, ήντα κίνητρο διούν για προβληματισμό; Αφου ούλλα μιλούν για τα ίδια πράματα. Είτε τα φυλλάδια που διούν οι δασκαλούες στες εθνικές επετείους, πίαεις, είτε το μπλόγκ τους διαβάσεις, τα ίδια πράματα εννα δείς.
Ούτε οι ίδιοι εν ξέρουν σε τι αντιστέκουνται, τι προστατεύκουν. Την ένωση με την Ελλάδα;…..εν τζιαι εν ανάγκη να σου πω πόσο αστείο εν τούτο έννε;
Για ποιούς εννα πολεμήσουν; Για τον κωλομισθό τζιαι την τριτοκοσμικό, κοινωνικό υπόβαθρο της Κύπρου; Ο τόπος πρέπει να αλλάξει, εσείς θέλετε τον να μείνει ο ίδιος;
Εξηγάτε μας ρε παίχτη μου γαμώτο κέρατο μου πιον, τι θα κερδίσουμε αν γαντζωθούμε στο παρελθόν τζιαι αν συνεχίσουμε να πιππιλλούμε τες παπαρίες που μας λαλείτε. Δείξετε μας το μέλλον ρε!!! Εν καλές οι πανοπλίες, χώννουν την θέα όμως. Ο Λεωνίδας επέθανε, γκετ όβερ ιτ.
Πε μου τζιαι μια πολιτική τεκμηρίωση που έκαμες μες το άρθρο σου, τζιαι να σταθώ να μου φτήσεις.
Ο Δρουσίωτης ρε αγωνιστή, κάθε λέξη που λαλεί, έσιει τζιαι παραπομπή σε κείμενο, επιστολή, άτομο, πηγή. Εσένα πούντα; Τζιαμέ που σφίγγει ο κώλος μας, σύρνουμε ένα «Δεν ξέχνω» λουννούμαστε τζιαι του κλαμάτου τζιαι ετέλειωσε το παναύρη.
Να δεχτώ ότι τα βίντεο του Μιχαήλ εν προπαγάνδα τζιαι απομόνωσε λέξεις για να περάσει το μήνυμα του. Φέρμου στοιχεία, επιχειρήματα ότι τα πράματα έννεν όπως τα λαλεί. Δείξε μου τα βίντεο όπως πρέπει να τα δώ!
Προκαλώ σε ανοιχτά τζιαι φανερά μπροστά που την «Κυπριακή μπλογκόσφαιρα» τζιαι τους «αδελφούς μας από την Ελλάδα» να μου φέρεις στοιχεία ότι ο Τάσσος εν ήταν όπως τον παρουσίαζει μες τα βίντεο.
Ούτε οι ίδιοι εν ξέρουν τι είναι στο ΔΗΚΟ τζιαι την ΕΔΕΚ. Εγώ εν θα τους αποκαλέσω ακροδεξιά κόμματα. Εν απλά αχάπαροι που φοούνται ότι αν λυθεί το πρόβλημα, εν θα έχουν τρόπο να ρουφούν λίρες τζιαι κόσμο.
Όσον για τον συναθροιστή του Lexi, αφου εν σου κάμνει, ήντα τον έσιετε link μες την σελίδα σας; Γουστάρετε το traffic έννε;
Μακάρι να ίσιετε την μισή εμφυία τζιαι το μισο πατριωτισμό του Acera. Ο άνθρωπος εν ειρηνόφιλος τζιαι γράφει συναισθηματικά τζιαι όμορφα. Αν σας κομπλεξάρουν οι ερωτικές του περιγραφές, πρόβλημα σας. Ο έρωτας έννεν κακό πράμα.
Αν είμαστε ίσιοι με τους εαυτούς μας όσο ίσιος εν ο Aceras με τον δικό του, θα είμασταν ούλλοι πολλά καλύτεροι ανθρώποι. Ειδικά για τον Acera, εν είσαστε πλάσματα εσείς να εκφέρετε άποψη. Τουλάχιστον τζείνος εν έσιει πρόβλημα που εν Κυπραίος τζιαι αγαπα την καταγωγή τζιαι την γλώσσα του παραπάνω που πολλούς Κυπραίους, έστω τζιαι αν δεν μινήσκει στην Κύπρο.
Σοβαρολογείτε ρε; Ο άνθρωπος έρκεται που μια γενιά που εμεγάλωσε μες το μίσος τζιαι την διχόνοια. Τωρά έσιει την διαύγεια να μεγαλώνει την οικογένεια του τζιαι τα κοπελλούθκια του να τον ρωτούν, τι σημαίνει πόλεμος τζιαι γιατί να πρέπει να μαλλώνουν οι ανθρώποι. Επειδή εν τα εδίδαξε τι είναι!
Εμείς εμάθαμε να μισούμε, να θέλουμε να σκοτώσουμε τζιαι να εκδικηθούμε. Αν θεωρείτε ότι τούτα εν ιδανικά καλύτερα που τον έρωτα τζιαι την αγάπη, πάω πάσο.
Τέλος, πρέπει να είσαι ο μοναδικός άνθρωπος που έβαλε τες λέξεις πολιτική καρίερα τζιαι Λιλλήκας στην ίδια πρόταση. Ο Λιλλήκας ρε πελλέ; Είσαι καλά;
Φταίει κανένας άλλος, εκτός που τον Λιλλήκα, για το ότι εκαταστράφηκε; Έννεν μόνος του που έκαμε τες επιλογές του; Εν σε προβληματίζει το ότι που αριστερός εγίνηκε μέσα σε μια νύχτα εθνικόφρων, Ελληνόψυχος τζιαι συνεχιστής της πολιτικής του Τάσσου; Αν δεν έξερα καλύτερα, θα ελάλουν σίουρα ότι το μπλόγκ εν του Λιλλήκα ρε. Μόνο τζείνος θα εσκέφτετουν κάτι τέτοιο.
Το φέρετρο του Τάσσου ποιος το άνοιξε; Οι Τούρτζιοι α; «Κανένας Ελληνοκύπριος δεν θα έκαμνε κάτι τέτοιο.»
Ρε μα κολλούμε μπρίκκια ενομίσετε, οξά εν η δεκαετία του ’70 που ο κόσμος ήταν αμόρφωτος τζιαι επίστευκε ότι του ελαλούσαν. Ξέρουμε το ούλλοι ότι ήταν πολιτικά τα κίνητρα, τζιαι μάλιστα τζείνοι που το εκάμαν, εν επετύχαν τον στόχο τους. Κάθε άλλο που συλλαλητίριο, ήταν το μνημόσυνο του. Οι μόνοι που εν κρίμα εν οι συγγενείς του που ακόμα πληγώνουνται, λόγο κάποιων ηλίθιων που κτίζουν καρίερες πάνω στην φάτσα του Τάσσου.
Σε γενικές γραμμές, συνεχίστε έτσι. Εν με νοίαζει πραγματικά. Τζιαμέ που εν μου αρέσκει κάτι εννα το λαλώ, αλλα να προσπαθήσω να σας ανοίξω τα μάθκια σας εν μάταιο. Κάμετε την δουλεία σας, όπως σας εμάθαν να την κάμνετε τζιαι όπως σας αφήνουν, τζιαι αφήστε μας εμάς να κάμουμε την δική μας.
Εν σας λαλώ να μας σεβαστείτε σαν ανθρώπους. Εγω εν σας σέβουμαι επειδή εν μου αρέσκει ο τρόπος που συμπεριφέρεστε. Σέβουμαι όμως τες απόψεις σας, έστω τζιαι αν διαφωνώ.
Αφήστε στην άκρα τους πεθαμένους τζιαι ασχοληθέιτε με τους ζωντανούς.
Το ίντερνετ έν έσιει πληγές τζιαι λάθος σελίδες ή μπλόγκ. Ακόμα τζιαι το μπλόγκ σας, εν το θεωρώ πληγή. Θεωρώ το απόδειξη ότι υπάρχει ελέυθερος λόγος τζιαι οι απόψεις ακούουντε ανοιχτά τζιαι μπορούν να διαβαστούν από όποιον το επιλέξει.
Σίερουμαι που φκαίνουν σελίδες τζιαι μπλόγκ σαν το δικό σας. Έτσι μπορούμε καθαρά να αντιπαραθέσουμε απόψεις τζιαι να αποδειχτεί τελικά ποιος έσιει αντίληψη της πραγματικότητας τζιαι ποιος εν κολλημένος στο ’60 ακόμα. Μπορεί επίσης ο κόσμος να που μας διαβάζει να καταλάβει με τι ανθρώπους έσιει να κάμει.
Φιλικά, Σταυρίνος.
Τώρα, τώρα… να σου πετάξουν καμιά σορό μες την αυλή σου, να μπερτέψεις…
🙂
Ela,ma giati ta les touta?
to christofias-watch mi antikeimeniko ?
H alitheia parakoloutho to polla teleytaia kai prosferoun gelio sti mizeri zoi mou.aporo an exei plasma pou en gela me tes fanfares-p@p@res pou grafoun.
Kai oxi joshoua,en tous sevoume,oute tziinous,oute tes apopseis tous.o sevasmos se aytous pou ton aksizoun.
En apistefto poses polles malakies katafernoun na grapsoun diatirontas ti sovarofaneia tous… Oi idioi en aplwnnoun pou ta gelia otan ta grafoun?
Αγαπώ σε, εκτιμώ σε αλλά να σε παρακαλέσω να ανακαλέσεις. Δεν ζουν στη δεκαετία του ’60, τα sixties ήταν μια ντροπή για την ιστορία της Κύπρου (ανακήρυξη Κυπριακής Δημοκρατίας, hello?!). Κάποιες κατάλληλες ημερομηνίες είναι 1821 (πάντα αγαπημένο, πάει σετ με την “αποτίναξη του τουρκικού ζυγού μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς”), 1940 (άλλος ένας φωτεινός φάρος άρνησης, μια διδυμοποιημένη με τον Απρίλη του 2004 επέτειος), 1955-59 (ξανά μανά η αποτίναξη) τζαι φυσικά το 480 π.Χ., αυτή η χολιγουντιανή μας (με έμφαση στο μας) ιστορική επιτυχία. Εδκιάβασα το απνευστί το κείμενο σου τζαι πραγματικά να ‘σαι καλά ρε φίλε, κάμμεις με αισιόδοξη.
Respect file…RESPECT…sostos…
pompa file mou
ρε φιλε μπενεις μεσα στο μυαλο μου και αντιγραφεις με?ουτε διδυμοι να ειμαστε.αλλα εισαι ψευτης ρε.καλα λενε οι αποκαταστατες της δημοκρατιας ρε.εχουμε κομμουνισμο.μονο το πλας το αστρα και η χαραυγη υπαρχουν.στιν μαππα μονο οι αριστερες ομαδες.ολα τα μπλογκ πανε να κλεισουν.μας εχουν παρει τις περιουσιες μας.χτιζουν μνημεια του σταλιν.δεν μας αφηνουν να βριζουμε τον χριστοφια τον τσελεπη τον αντρο τον εζεκια.δεν μας αφηνουν να σφαξουμε τους τουρκους.εχουμε κομμουνα ρε.καθε μερα ερχεται η αστυνομια σπιτι μου καιμαζεφκει μου τα πορνο με την τζινα που εχω και τα εργα του σταλονε.τραγουδουμε παντου μετα βιας το τραγουδι ελα ελα σταλιν.ρε τελικα εχουν χαζει.αντιπαρατιθεμαι σε οτι γραφουν με ειρωνια και λαλουμε κομμουνι η σταλιν.εισαι θεος παντως συνεχισε.
ασε που οποιος δεν σχολιαζει στα ελληνικα ειναι εβραιοδουλος.
Areskei m pou anaferneis to Drousioti je tis piges tou. O Drousiotis ine enas anistoritos malakas
diavaste to touto:
http://www.ardin.gr/node/2440
Meta pu 8a to diavaseis tunto ar8ro pragmatika akoma pisteveis oti o Drousiotis einai enas epistimonas istorikos etc na sou dwsw kai allo paradeigma la8ous tou k Drousioti
Ρε παιδιά.
Εδώ να δείτε πλάκα. Χτες ο Έντιμος Υπουργός Άμυνας της Κυπριακής (κατά τα άλλα ) Δημοκρατίας απέσυρε από την βουλή νομοσχέδιο με τους τροποποιητικούς κανονισμούς για τους ΕΠΥ διότι όλα τα κόμματα πλην του ΑΚΕΛ τοποθετήθηκαν αρνητικά στην πρόνοια του νομοσχεδίου για «Κατ΄εκλογην προαγωγές». Επιχείρησαν να νομιμοποιήσουν το ρουσφέτι. Και επειδή του αντιτάθηκαν όλα τα κόμματα (πλην του ΑΚΕΛ) το απέσυρε σε «πείσμα» τους . ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Οι βουλευτικές εκλογές είναι κοντά κύριοι.
http://tiresias-press.blogspot.com/2010/05/blog-post_18.html
[…] ένα λίνκ που έβαλε ένας αναγνώστης στο μπλόγκ μου (http://new.ledras.com/index.php/archives/398/comment-page-1#comment-2179) . Νομίζω έβαλε το για να μου ανοίξει τα μάθκια μου τζιαι […]
Πραγματικά χάρηκα τον τρόπο που σκέφτεσαι και γράφεις. Είμαι δεξιόφρων νενέκος και έχω αηδιάσει την πολιτική στην Κύπρο. Έχω διαβάσει μεγάλο αριθμό βιβλίων για το Κυπριακό και με τελευταίο το 2 αποπειρες και 1 φόνος του Δρουσιώτη με άφησε άφωνο. Πρέπει να μας λατρεύει ο Θεός που δεν είμαστε όλοι στα προάστια της Αθήνας στην ΝΕΑ ΛΕΥΚΩΣΙΑ.
γγεια σας
ετσι για λίγο να πούμε κάποια πράματα
επειδή ήμουν ένας από τους στρατιώτες του προδομένου από όλες τις πλευρές 1974 και έιδα και άκουσα αρκετά , είναι με πόνο που βλέπω τη προσπάθεια των πολιτικών όχι να ενώσουν αλλά να μοιράσουν τον κόσμο.
θεωρείτε ότι είναι δύσκολο να πιστέψουν όλοι στο δίκαιο του λαού μας Ελλήνων και Τούρκων της Κύπρου , και να δείξουν παντού ότι εδώ υπάρχει μια φωνή , ένας αγώνας και μία προοπτική ;
ξέρετε που είναι το δύσκολο; από τη ΄πείρα μου στα πολιτικά και σε καποιους ημικρατικούς εκατάλαβα ότι κάποιοι λογοδοτούν σε κέντρα του εξωτερικού παίζοντας το παιγνίδι των ξένων συμφερόντων και κάποιοι άλλοι βολεύονται τζιε τρών.
είναι δύσκολο να καταλήξουμε ότι η Ομοσπονδία η οποία μας επιβάλλεται , τουλάχιστο πρέπει να έχει τα στοιχεία της πλήρους ελευθερίας των πολιτών, πλήρη ανθρώπινα δικαιώματα και τις 3 βασικές ελευθερίες . είναι δύσκολο να καταλάβουμε ότι οι ξένοι θέλουν να μας υποβαθμίσουν σε 2ης κατηγορίας Ευρωπαίους ; όσο για το σχέδιο ΑΝΑΝ δεν κατακρίνω αυτούς που εν πλήρη γνώση τους αποφάσισαν ΝΑΙ αλλά όσους ψήφισαν ΝΑΙ χωρίς να γνωρίζουν τις λεπτομέριες του.
ξέρετε το ΟΧΙ τουλάχιστο δεν άλλαξε αυτό που είχαμε και πριν όμως το ΝΑΙ αν επικρατούσς σήμερα δεν θα είχαμε αυτό που έχουμε και όσοι δεν πιστέυουν ας ρίξουν μια σοβαρή ματιά στο σχέδιο , θα το βρουν στο ιντερνετ..
ο γράφων σε γεύμα γνωριμίας ( και κατσαδιασμού ) με τον πρέσβυ της Ευρώπης και άλλους εκπροσώπους κομμάτων ένα; μήνα μετά το δημοψήφισμα ,, μεταξύ των τόσων προσβλητικών που μας είπε και καταλόγησε ο κος ΒΑΝ ΝΤΕΡ ΜΙΡ , τον ρώτησα γιατί επέτρεψαν να μετατραπεί σε πωτογενές δίκαιο τις Ευρώπης το σχέδιο ΝΑΝ αν περνούσε .. ξέρετε πια ήταν η απάντηση ; για να μη μπορεί κανένας πολίτης του κράτους να το καταγγέλλει στα δικαστήρια της Ευρώπης .. αυτή ήταν η γεςνική φιλοσοφία ξένων και των εντός 5 φαλαγγητών.. οι Ευρωπαίοι στη Κύπρο να έχουν πλήρη δικαιώματα οι Κύπριοι στη Κύπρο ν μη μπορούν να αποτείνονται στην Ευρώπη .. και αφού το σχέδιο και το όποιο σχέδιο λύσης θα αποτελούσε και σύνταγμα της χώρας μας άρα για όποιεσδήποτε πρόνοιες θα αποτελούσαν πρόβλημα στο μέλλον κανένας δεν θα είχε το δικαίωμα να τις καταγγείλει ..άρα φανταστείτε πως θα ζούσαν οι επόμενες γενιές …
κλείνοντας θα ήθελα χωρίς εθνικισμό να αναφέρω κάποιες σκέψεις που μπορούν να σταθμίσουν τον παράγοντα δίκαιο , πάνω σον οποίο αν σταθούμε μπορούμε να κτίσουμε κάτι καλύτερο..
στη Κύπρο από την οποία πέρασαν τόσοι και τόσοι κατακτητές , δημιουργήθηκε και στήθηκε ένας κεντρικός πολιτισμός ο οποίος από τον Ακάμα μέχρι τον Απ. Αντρέα επεκτράτησε των ελαχίστων άλλων . αυτός ονομάζεται είτα μας αρέσει είτα όχι Ελληνικός πολιτισμός ..ή πλειοψηφία των κατοίκων της Κύπρου ανληκουν σε αυτό τον πολιτιστικό κορμό , είτε λόγω γλώσσας είτε λόγω πολιτιστικ΄΄υ πιστεύω είτε καθαρά υπαρξιακά .. άρα δεν μπορεί κανένας να αμφισβητήσει ότι η πλειοψηφία του πολιτιστικού ζωτικού χώρου της Κύπρου είναι κομμάτι του Ελληνικού πολιτισμού. οι Τουρκοκύπριοι καθαρά μιλώντας , είναι κατάλοιπο της εισβολής πριν 500 χρόνια των Οθωμανών και άρα είναι κατάλοιπο μιας εισβολής όπως και οι Εποικοι σήμερα .. αυτό δεν δημιουργεί δίκαιο για απόσχιση και διαίρεση της Κύπρου .. αντί λοιπόν οι αδελφοί Τουρκοκύπριοι να αγωνίζονται μαζί μας για πλήρη ελευθερία όλων των πολιτών ζητούν και διαμοιρασμό του νησιού από πάνω , και εμείς ( κάποιοι) προσπαθούν να τους δικαιολογήσουν .. αν δεν σταθούμε στη βάση του δίκαιου που έχουμε για να είμαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ στη δική μας πατρίδα τότε χαθήκαμε .. εφανταστήκετε να υπήρχαε ΟΗΕ γύρω στο 500 μ.χ. μέχρι σήμερα θα είχαμε στη Κύπρο όλων των ειδών τα κρατίδια εκτός από Ελληνικό ..
και μη περιμένετε να αγωνιστούν οι αρχηγοί για το δίκαιο μας .. τις μαύρες μέρες του 74 όλοι ήταν χασιμιοί , και μ΄νονς του ο λαός ξεσηκοννώταν κάθε μέρα και έτρεχε έξω απότη Αμερικάνικη πρεσβεία και τις Αγγλικές βάσεις .
αυτοί ήταν βολεμένοι .. και που είναι ο πρόεδρος μας να πάει σήμερα στο μνημόσυνο των ΙΣΑΑΚ – ΣΟΛΩΜΟΥ ; κρύβονται φίλοι μου .. βολεύουν τους ξένους και βολεύονται
νάστε καλά
χωρίς μίσος
pranava